Partners

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voor het periodiek aanleveren van data voor de bedrijfsvergelijking/benchmark is het van belang dat dit relatief eenvoudig kan geschieden. Wij zijn zeer verheugd met de zeer proactieve en constructieve samenwerking met de leveranciers van specifieke bedrijfssoftware voor onze sector: AGRO IT, Bever Software en Didata.

 

 

Agro IT levert een DMS / ERP systeem voor dealerbedrijven, verhuurbedrijven en groothandels. Deze software wordt zelf ontwikkeld waarbij er vanuit de praktijk gekeken wordt naar de ontwikkelingen in de Fedecom sector. Inzicht in uw bedrijfsproces doordat u werkt met onze totaaloplossing voor verkoop, magazijn, verhuur, reparatie en service. Het aansluiten op KPI vergelijk van de brancheorganisatie is voor ons een logische keuze. Betere inzichten door het optimaliseren van uw processen waarbij software ondersteunt en rapporteert.
 


 

Automatiseren doet u met Bever!
Hoe maakt u uw administratie efficiënter en verbetert u uw informatievoorziening? Hoe vergroot u uw productiviteit en hoe krijgt u meer grip op uw resultaat? Dat zijn de vragen waar wij al meer dan 25 jaar samen met klanten over nadenken. En al even lang geven we het antwoord met een krachtige voor op uw branche gerichte totaaloplossing: Software, barcodering, bedrijfsadvies en netwerkbeheer.

Overzichtelijk en compleet!
Onderdeel van deze oplossing is het management dashboard:  met behulp van grafieken en meters verkrijgt u eenvoudig inzicht in uw prestaties. Wilt u graag weten waar u staat ten opzichte van collega bedrijven? Dan is deelname aan de Fedecom benchmark de oplossing! Met uniform vastgestelde prestatie indicatoren kunt u zien waar u als bedrijf staat in uw sector. Fedecom biedt een fraai vormgegeven dashboard waarin de resultaten overzichtelijk in tabel en grafiekvorm worden weergegeven.

Investeren in de toekomst!
Bever werkt continue aan innovaties die de gebruikers in staat stellen te kunnen voldoen aan de huidige eisen en die het werk gemakkelijker of overzichtelijker maken. Het geautomatiseerd aanleveren van de gegevens is één van deze ontwikkelingen. Met een goede inrichting van de administratie is deelname voor zowel kleine als voor grote (dealer-)organisaties met meerdere vestigingen mogelijk. Graag bekijken we samen met u hoe we hiervoor kunnen zorgen.

Voor meer informatie nodigen we u graag uit op onze website: www.beversoftware.nl  


 

Bedrijfssoftware voor uw branche!
Didata Automatisering B.V. beschikt met CombiPac over bedrijfssoftware welke speciaal is ontwikkeld voor dealer- en serviceorganisaties binnen de volgende branches: landbouwmechanisatie, heftruck & intern transport, grondverzet en tuin & park. Doordat Didata zich met CombiPac focust op deze branches, biedt CombiPac meer dan niet-branchegerichte pakketten en speelt het in op de behoeften van bedrijven in deze sector.

CombiPac – zelf samen te stellen!
De CombiPac bedrijfssoftware is modulair opgebouwd, waardoor u de mogelijkheid heeft om precies aan te geven welke modules voor uw organisatie essentieel zijn. In uw branche staat de werkplaats en verkoop centraal en zo ook in CombiPac.

  • Met de werkplaatsmodule is het mogelijk om uren, materialen en kosten te boeken op de werkorders/werkbonnen. Een werkorder kan gekoppeld worden aan een machine of serienummer product, zodat het terug te zien is in de producthistorie.
  • De verkoopmodule is een vereiste voor elke organisatie. Naast de reguliere verkoop in binnen- en buitenland is de specialiteit van CombiPac de verkoop en inruil van machines, werktuigen en serienummers met alle opties en technische gegevens. Verder is het mogelijk om scanners, kassalade en kassabonprinter te koppelen.
  • CombiPac kent verschillende koppelingen met uw leveranciers als Kramp, Granit, TVH, etc. Hierdoor beschikt u altijd over de juiste prijzen, kunt u eenvoudig bestellen en staat zelfs de inkoopfactuur klaar om in te boeken.
  • De WerkorderApp is ontwikkeld voor servicemonteurs, zodat ze op klantlocatie via een tablet over de juiste werkorder met alle gegevens beschikken. Daarnaast kan de servicemonteur middels de WerkorderApp direct uren, materialen, kosten, tekst en foto’s aan de werkorder toevoegen. Naast deze modules beschikt CombiPac ook over voorraadbeheer, inkoopmodule, verhuur, financiële administratie, Order & offerte administratie, planmodule en geïntegreerde webshop koppelingen.

Voor meer informatie zie: www.didata.org

Een moment a.u.b.